Att söka fel är omständligt och tidsödande. Genom att kontakta våra erfarna konsulter så får du tillgång till erfarenheter som tagit tusentals timmar av studier att tillgodogöra sig.

Därför kan vi allra oftast hitta hård- och mjukvarufel i din dator och laga det genom att använda oss av de erfarenhetsbaserade diagnosticeringsrutiner och analysverktyg som finns i våra konsulters verktygslåda. Om inte det hjälper konsulterar vi internetanslutna databaser tillgängliga för konsulter och supportpersonal.

Vi visar dig gärna sedan hur vi gjorde för att åtgärda felet, så att du själv har möjlighet att laga det eller något liknande om det skulle uppstå igen. Lite utbildning ingår alltså i priset om så önskas och det gör våra tjänster dubbelt värda, utan att kosta mera.

Läs mera om metoder att få support i artikeln "Våra metoder för att ge support".

Kontakta oss på Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.